Skärpning

Min trogna läsarskara (Mimmi) har klagat på att jag aldrig uppdaterar, och visst, man ska inte uppdatera för att man känner att man måste, men jag vill ju, men kommer inte på något att skriva. Ny approach. Skriv vilket skit som helst, bara man skriver. Guuud vad bra.

Min sätta-bo hets fortsätter, men har nu gtt in på ett mer kreativt sidospår. Jag syr. Med min lilla maskin.. *trallar* Så nu kan jag snart ha mina kläder, yay, Gud är god och allt det där.

Funderar på att pimpa lite av mina läder, jag har hysteriskt mycket pärlor och krafs i en posh liten box som jag skulle kunna använda. Jag älskar nämligen sånt. Broderier, paljetter, glitter... Spets! Jag blev lycklig som en unge när spets blev trendigt.

Apropå trendigt, så är väl det värsta som finns folk som slänger ut hela garderoben för att den blivit otrendig? Skulle man leva så skulle man ju behöva byta ut hela rasket fyra gånger om år. *Funderar på möjligheterna med sånt leverne*  Eller åtta, om man är en riktigt patetisk slav och följer både Haute Couture OCH Prêt a Porter modet. Nej, ja älskar när folk har en egen stil, en personlig, som de bara uppdaterar med någon enstaka grej när modet svänger. Det, och när folk bara skiter i allt och kör på sånt de gillar. Med det har jag inte sagt att jag gillar Agyness Deyn (ge dig tokstolla, vi VET att du heter Laura), för Det. Gör. Jag. Inte.

Doutzen däremot... Ljuva flicka, visa hur du gör!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ojoj, vad många nya inlägg det fanns här nu! Blir alldeles till mig, kul!

2009-01-17 @ 17:18:07
URL: http://blogg.gd.se/momentsofmimmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback