Skakis

Jag är fortfarande lite nervös över det här med terminalbytet alltså.



Titta bara! Fattar ni nu? Min gissning är att detta är incheckningsdiskarna. Joy to the world!

Och det är ändå inte värst...



Ni ser de där små vita grejerna? Det är flygplanen. Det borde ge en idé om storleken på stället. Jag må ha bra lokalsinne, men jag tror jag kommer gå bet på detta. Min nästa plan är att hitta en bra karta över terminalerna och sen pricka in vart vi kommer anlända och vart vi ska. Kom nu inte och säg att jag är oorganiserad. :D

Ska även plugga in fraserna för "Vi har gått vilse. Rädda oss" på franska. Sen är allt löst.

Tävling

Var och tävlade i helgen med min lilla pärla. Vem vet, det kan ha varit sista gången. Men vi avslutade med stil. Tvåa och trea kom vi, med nytt poängrekord i MsvB:5. 67.14!







I mina ögon är han ju vacker som en tavla, sötnosen.



Å andra sidan...

För övrigt, öh, alltså, hörrni, vi ska byta terminal på Charles de Gaulle. Hur många har varit där? Upp med en hand tack så mycket.

...

Jaaa det ante mig. Vet ni hur stort det j*kla stället är? Jag säger såhär, vi får vara glada om vi tar oss ur gången från planet och så var det bra med det. Hey, vem har väl inte velat vara i Frankrike? Huh? Va?

Och så levde hon lycklig...

För första gången på flera veckor så känner jag lätt, fri och lycklig. Saker som plågat mig och hållit mig nere börjar lösa sig. Saker som get mig ångest börjar släppa greppet. Det känns skönt. Att känna sig glad igen. Kärleksfull. Att jag kan se fram emot alla otroliga saker som kommer hända istället för att oroa mig för vad som kan gå fel.