Hårfärg på gång



Så. Det här satsar vi på. Eller ännu vitare om det går. Går det att få det ännu kallare? Nästan med lile blå/lila skiftningar? Månne?

Nattliv på glife.se

Åh, dra mig baklänges på en liten vagn,jag har tagit mig in på glife.se, och den här kategorin "Nattliv", som större delen av kotlettfrille grabbarna från Liizzdingö har upplagt på sina profiler, är ju helt gratis humor! En orgie i slemmiga grabbar med uppknäppta skjortor, backslick, fejkbränna och löjliga bältesspännen som tror att "Blue Steel" funkar som pose på alla kort. Det gör det inte, men roligt är det! Fick mig att klucka av skratt en liten sväng här. Som tillbehör på alla såna här "Kolla brudar vad het jag är" bilder, så måste ju alla killar självklart ha just en brud. Och är inte bruttan i fråga sönderblekt, lösögonfransad, halsande ur en Bacardi Breezer med dimmig blick och brösten uppe under hakan, då är hon inget att ha. Det krävs även en hejdlös mängd läppglans utanför läpparna också har jag märkt. Herregud, jag måste komma ihåg att anteckna så jag är redo när jag ska ut här. Man vill ju inte bli misstagen för att ha klass, eller något lika horribelt. Ve och fasa. Fullt ös, medvetslös, japp.