Sätter bo

Jag vet inte vad det har flugit i mig, men oj så jag fixar och har mig. Jag kom hem, och gud vet om jag inte fått någon form av hjärnhinneinflammation eller annan personlighetsförändrande åkomma, för jag har börjat organisera saker. Det, kan jag lova, är inte alls likt mig. Jag har tvättat alla kläder jag tog med mig tll Sydamerika på egen hand, jag har sorterat in allt i garderoben, jag har gått igenom Itunes och sorterat, jag har släpat fram min symaskin och organiserat i sylådan, sytt upp ett par byxor och sytt in ett par andra, jag har bäddat om sängen, grundligt, satt upp mitt tvättade myggnät som sänghimmel, och rensat ur mina smyckeskrin

Nästa projekt blir att  måla byrån som står i källaren, så jag slipper den fula underklädeslådan, samt att sortera mina cdskivor och alla kort jag tagit. Ska ocksa ta itu med bokhyllan och sminkbordet. Yup.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Shieeet. Det är jättekonstigt ju. Grejen är att jag har gjort typ likadant sen förra veckan. Sätter upp tavlor, rensar lådor, dammsuger och har mig. Helt omotiverat, liksom. Jag kanske skjuter upp något annat omedvetet, men kan inte komma på nåt. Du då?

2009-01-12 @ 19:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback