Nytt år!

Ja, nu är jag alltså hemma igen, och då tänkte jag pass på att visa upp ännu ett frågeformulär totalsnott av min Emma. :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till Sydamerika

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hum. Jag hade förmodligen inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej inte vad jag vet... Pinsamt annars!

4. Dog någon som stod dig nära? Farfar

5. Vilka länder besökte du? Holland, Frankrike, Brasilien, Paraguay, Argentina, Uruguay och Tyskland.

6. Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009? Vet inte, någon att mysa med?

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas, och varför? 25/12, För att jag var så otrolígt dum.
8. Vad var din största framgång i år? Tja, jag vann MsvA pa 65,81 %, det är bra.

9. Största misstaget? Låta mitt humör gå över styr.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld, och slagit i tårna så manga gånger att jag är förvånad att de sitter kvar än...
11. Bästa köpet? Skulle vilja säga min resa, men på grund av... ja, dumma saker, så vet jag inte. Har ett par nya snygga jeans här..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resan

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En gång när J väckte mig.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008? Love by Grace

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ansträngt mig mer för dem jag älskar.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat.

18. Hur tillbringade du julen? Med J på Ilha Grande

19. Blev du kär i år? Ja, eller, nästan, och fick hjärtat krossat

20. Hur många one night stands? 4

21. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives, Top Model
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej...
23. Bästa boken du läste i år? Remember Me?
24. Största musikaliska upptäckten? Hayley Westenra

25. Något du önskade dig och fick? C

26. Något du önskade dig men inte fick? Eh, C...

27. Årets bästa film? Wall.E

28. Vad gjorde du på din födelsedag? Jobbade, och firade med J
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hade lärt mig att behärska mig. Varit lugnare.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Glamour, med stil
31. Vad fick dig att må bra? J

32. Vilken kändis var du mest sugen på? NandoNandoNando
33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? Förlåt?

34. Vem saknade du? E, M,M, T, J

35. De bästa nya människorna du träffade? RG, massa hostelmänniskor

36. En värdefull läxa du lärt dig i år? Folk tål inte hur mycket som helst...
37. Citat? "Peta I er den där nu så de kan börja med den där maten snart..."
38. Övrigt: Ånger...
39. Citera en sångtext som summerar ditt år:
Thought I couldn't live without you
It's gonna hurt when it heals too
It'll all get better in time
Even though I really love you
I'm gonna smile 'cause I deserve to
It'll all get better in time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback