Marchesa, Louboutin

När (Märk väl när, inte om) jag blir snuskigt rik (och helst gift med Nando också, men det hörde visst till en annan historia) så tänker jag börja samla på Marchesas klänningar. De där två är ju genier, jag säger ju att det krävs tjejer fö att göra riktiga drömklänningar! Jag planerar även att bonda ordentligt med Herr Louboutin, för han kan mycket väl vara Gud i mänsklig skepnad. Se, och lär:


Vackert.


Vackrare


Det är sånt här som verkligen får mig att vilja sälja min själ till djävulen. Eller bara till första bästa som vill betala så jag kan köpa dem...


Och till sist, fulländning. Kolla bara på dem! Kurvan under foten, den perfekta urringningen, som bara kommer visa de första två tårna, som ett lite decolletage. Klacken, i svart och rött, som smalnar av till en sylvass spets, nästan ett vapen, som sedan tonas ned av perfekt mandelformad tå. Elakt och sött på samma gång.

Döda mig.





Kommentarer... överflödiga. Jamen ni ser väl själva?

Kommentarer
Postat av: Emma

Vackert! <3

2009-01-16 @ 14:52:26
Postat av: Malin.

gillar skorna, fan snygga!

2009-01-16 @ 15:35:17
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback