Skakis

Jag är fortfarande lite nervös över det här med terminalbytet alltså.



Titta bara! Fattar ni nu? Min gissning är att detta är incheckningsdiskarna. Joy to the world!

Och det är ändå inte värst...



Ni ser de där små vita grejerna? Det är flygplanen. Det borde ge en idé om storleken på stället. Jag må ha bra lokalsinne, men jag tror jag kommer gå bet på detta. Min nästa plan är att hitta en bra karta över terminalerna och sen pricka in vart vi kommer anlända och vart vi ska. Kom nu inte och säg att jag är oorganiserad. :D

Ska även plugga in fraserna för "Vi har gått vilse. Rädda oss" på franska. Sen är allt löst.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej du!

Har du lust att svara på mejlet som jag skickat?!

Det vore bussigt...

2008-10-21 @ 14:40:08
URL: http://emmis888.blogg.se/
Postat av: hugen

tjoho!

jag tror ändå inte paris är värst.. tänk liksom heathrow, chicago, atlanta, NY, indien (kom liksom inte på vad städerna där heter.. sucka), hongkong, tokyo.. vi klarar oss galant.



ses på freda nästa helg!

2008-10-28 @ 23:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback