Workout

Ja det är inte jag som ska det, jag är och förblir en trivselnisse som helst ligger i soffan och äter vindruvor, men min häst, han har det inte lätt han inte. Han hade ont i ryggen i januari och nu jäklar är han satt på ett träningsprogram som skulle mörda de flesta. Moahaha. Men snygg har han blivit, nu är det muskelmassa och kraft i hästen, han som var en sån speta förut. Målet är satt på SM i november, men före det ska vi kvala. Vi har varit så nära, så nu ska det nog gå.

Men idag är det träning för min tränare, och jag som ligger nere på botten just nu vill bara stanna inne. Jag vill släcka ljuset och sitta på min säng i hörnet som jag brukar göra. Det kanske är bra att jag måste bege mig ut, men det tar emot just nu. Hoppas nu att det känns bättre när man tragglat piruetter och serier i en halvtimme.

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback