Photo shoot

Jag har faktiskt umgåtts lite med min kamera, jag har fixat och trixat och bytt blixt och jag har till och med rotat fram manualen också, och så har jag då tagit en del bilder på mig själv. Får se om det blev så mycket bättre. Ser fortfarande betydligt bätter ut live. Vem vill komma och kolla? Ska ladda upp dem när jag får tid. Det vill säga efter att jag varit i stallet och luftat den där dressyrmaskinen jag har i min ägo. Har upptäckt att mitt ego mår bra av att hästen går bra. Men det är trist att rida när ingen tittar på. Teaterapan i mig tycker att det är att kasta bort talang. Tror bestämt att jag måste hyra in publik.

Kommentarer
Postat av: Mimsson

Jag kan vara din publik! (om du prostituerar dig med mig..)

2008-05-06 @ 11:47:54
URL: http://giraffenLars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback