Dystra tider

Nej det blev ingen kör, är totalt inte på humör för det. Jag har nu gått tillbaka till att släcka lyset och stirra rakt fram. Och jag känner mig trött. Vill bara sova, det blir alltid så. Hela tiden. Hade Emma här förut, och när jag inte är ensam är det som att jag kan hålla mig själv uppe, men jag fixar det inte när jag är själv.

Det rusar i mig. Frustration, vrede, raseri och hat blandas med förtvivlan och tröstlös sorg. För att jag inte kan förmå mig att tycka om mig själv. Den där känslan av att jag inte duger till nånting. Att jag gör andra illa.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Malin, du är min favoritMalin och du betyder jättemycket för mig! Du är en av mina bästa kompisar och jag är otroligt glad att jag har dig! Du är rolig, smart och snygg! Tack för att du finns!

2008-05-08 @ 16:51:44
URL: http://giraffenlars.blogg.se
Postat av: Emma

Känner tyvärr igen mig mycket i det dära. När man är med andra kan man ha en fasad och hålla skenet uppe men så är man själv rasar allting ihop.

MEN du, malin kom ihåg att du är stark och kan klara vad du vill!
Tycker om dig otroligt mycket!

2008-05-08 @ 19:27:18
URL: http://emmis888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback