Design

Emma har för övrigt lovat att fixa till min blogg, men hon backar säkert snart med tanke på att jag blev eld och lågor och krävde tokhysteriska proffsdesigner. Fick till slut nöja mig med att den kommer att bli lila.


Ah, idag är det kör. Vetesjutton om jag kommer närvara där, för den läraren har inte alla indianer i båten. Hon sjunger sopranstämman fast hon inte är sopran hon. Hemskt spännande. Och helt omöjligt att lära sig hur sångerna går eftersom hon inte kan ta tonerna. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jadu, backar ur kanske jag inte gör men får nog säga att så duktig är jag inte så att jag klarar värsta flashiga grejerna!! Du får försöka förklara hur du vill ha det så kanske jag kan fixa ihop något...

2008-05-08 @ 19:21:56
URL: http://emmis888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback