Buzzador - ProViva Female

Mitt Buzzador paket kom idag, Buzzador är en sån där sida där man anmäler sig och får prova saker gratis, sen bedömer man sakerna och får poäng för det. Jag fick mitt första paket idag, med ProViva Female fruktdrycker. Det kändes iaf ganska bra att komma hem till ett stort paket. Och extra plus för att smakerna är Mango och Jordgubb, jag är tokig i mango, alla former. Drack upp en själv nyss, intalade mig att det är ju bra om jag testar själv innan jag delar ut dem till andra. De är bra för magen och hjälper en att ta upp järn, och det kanske jag kan behöva nu. Den var jättegod! Så nu har jag ett litet lager i kylen som jag ska be folk att testa.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback