Brynplock

Har fått mina ögonbryn plockade också, för den som intresserar sig. Det var tio minuter av ren och skär plåga, men nu är de fina igen. Tack gud för Make Up Store, jag går alltid dit. Det är värt varenda krona, en enda gång har jag låtit någon annan göra det, och då slutade det med ett streck i en båge som hade gjort Morticia Adams stolt. Jag kan bara inte förmå mig att göra det själv, fastän tjejerna på Make Up Store alltid säger lite käckt att "Det är ju så lätt att hålla efter om man fått det gjort ordentligt en gång!" Jo tjena. Jag rycker ett strå och sen är jag färdig att stortjuta. Jag fortsätter nog låta dem växa och så får de vackert fixa det åt mig. Jag börjar bli stammis där nu, sist frågade de hur det gick med hästen.

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej Malin!

AJ, det gör så ont att plocka ögonbrynen. AJAJAJ. Men gud vad skönt att få det gjort! Du skulle se mitt ögonbryn nu. Håren gör lixom ett uppehåll så det är ett kalt hack. Mycket snyggt eller inte. Folk lär ju tro att jag misslyckats med att noppa ögonbryner totalt...!

Tycker om dig hur ynlikg du än är! För mig är du alltid en superkompis! Och jag är oxå sådär smsig, att prata i telefon är ju inte kul när man är ledsen...

Stå på dig! Du är stark och klok!

2008-05-08 @ 20:22:36
URL: http://toove88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback