Mycket illa Topshop!

Oh no... No no no. Topshop har nu börjat leverera till Sverige. Christ. Jag tror jag måste sätta någon form av spärr på den sidan för herrejesus... Jag satt nyss och tittade där och det var betydligt lättare att sortera ut det jag INTE ville ha än det jag VILLE ha. Hjälp.

Och så kände jag att jag kunde ju inte låta de underbara stövletterna med rem över hälen i plommonlila och gråblå gå mig ur händerna när de bara kostade 180 kronor paret... Det skulle jag ångra. Så jag beställde båda. Och nu känner jag mig lycklig som en liten unge. Kanske jag kunde behöva med tanke på hur jag skällde på folk i helgen. Men jag får ta och lösa det sen, det är mig det är fel på men jag vet inte hur jag ska fixa det än bara.

Sen har jag även upptäckt det fina med att beställa sitt smink på strawberrynet.com. Det enda felet med den sidan är att de inte har Armanis smink. Attans. Men allt annat är hejdlöst mycket billigare. Gosh. Nu sitter jag här med en mascara och en concealer från YSL i handen och är ännu lyckligare. (hej Volume Infini Curl och Touche Éclat. :))Och makeupremover från Chanel. Och som om det inte var nog, så fick man ett gratis läppstift från Lancôme också. I en skitsnygg färg också, hör och häpna. Godis i påskäggen är definitivt överskattat. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback