Tävlingshelg

Jag ränner mycket de här helgerna känner jag, förra veckan åkte jag på torsdagen till Umeå och kom hem på söndagen. Men det ska vi inte prata om. Den här veckan var det Gnesta. Man kan ju säga som så att det inte började speciellt bra. Jag skulle egentligen ha jobbat, så jag gav bort mina tider till Emelie. Dagen innan jag skulle åka blev hon sjuk. Jag har haft roligare än när jag med ångesten skrikande i magen satt och ringde runt till alla på McDonalds lista. Tack och lov så löste det sig till sist. Hjälp. Det var bara att packa in helvetiskt mycket prylar i bilen och ge sig av. Jösse hade jag med mig också, det är hon som stått för bilderna.

Dag 1:



Nergosad under subtil filt i bilen

Bilresan var som bilresor alltid är. Lååååångtråkig. Vi åt alldeles för mycket godis, sov, tittade på sex and the city tills max, Jösses dator, tvärdog, sov lite till och ägnade resten av tiden åt att fråga om vi var framme snart.



Mysgos

Vi var framme nån gång på kvällen, fråga mig för all del inte när för gäller det datum och klockslag är jag fel person att vända sig till. Benny fick en stor fin box och jag och Jösse letade toalett. Den hittade vi. Den var utrustad med en sån dör dörr med fönster. Precis. Fönster. Man såg rakt in.  Eller som stallägaren sa: "Säg hej till publiken."



"Hej till publiken."

Kommentarer
Postat av: jösse

asså, kan man annat än asflabba till "stånkbilden" eller? haha! den konstigaste toa jag sett. iaf i sverige. jag tyckte inte bilresan var tråkig förresten.

2008-07-06 @ 22:42:29
Postat av: hugen

haha ! va sjutton är det där för toa?! det borde i alla fall finnas jallusier på en sån! eller hur det nu stavas..

2008-07-12 @ 22:52:26
URL: http://hugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback