Tatuering

Shit, det är illa när till och med jag börjar fundera på om det inte skulle vara rasande snyggt med en tatuering. Har nästan velat det förut också, men min rädsla för blod och nålar har jag inte rått på. Plus att jag inte gärna skulle vilja ha något bara för ATT, utan det ska ju gärna betyda något också. Men nu har jag till och med hittat ett par förslag som jag gillar, gud i skruven.

En streckkod. Jeez. Det skulle nog vara jag det.

"Den som tror att pengar inte kan köpa lycka vet bara inte vart man ska handla" Det är synd att det är så väldigt långt.

Men jag tror att jag skulle vilja ha den i nacken i alla fall.

Ska nog fortsätta grubbla över det här. Kan börja med att fixa mina sorgliga små naglar...

Kommentarer
Postat av: jösse

haha! men bra, då kan vi fixa det tillsammans då! asap känner jag asså. jag tycker streckkoden jag. coolt.

2008-03-02 @ 15:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback