Hjälp, hela jag kliar!

Åh inatt trodde jag att jag skule bli galen. För det kliar. Klar kliar kliar över hela natten och till slut grät jag nästan för hela kroppen brann. Det kliade på benen, armarna, knävecken, på händerna och fingrarna. Jag drog händerna fram och tillbaka över strukturtapeterna, ett tag funderade jag på att ta till fotfilen. Jag har smort och smort, inget hjälper. Idominsalva, Oliv bodylotion, Boots protect and perfect, Satin hands handkräm. Det fungerar bara ett par minuter, sen är det igång igen. Inte ens Face Mist med aloe vera hjälper. Jag blir mer och mer desperat, sitter bara och rispar benen mer och mer för det kliar. Imorse fick jag nässelutslag över händerna och benen. Jag klarar inte mer, kan det inte sluta klia?


Kommentarer
Postat av: hugen

brorsan fick typ samma sak, röd över kroppen och så kliar det. hans skolsyster sa att han duschade för ofta och irriterade huden på så sätt. vet inte om det kanske kan vara nåt liknande för dig med?
hoppas det blir bra iaf.
kramar

2008-02-25 @ 21:34:41
URL: http://hugen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback