Skadeglädje

Oj, ja jag tänkte ju gå upp tidigt och vara duktig men se hur det gick med det. Sitter fortfarande inbäddad i rosa morgonrock och håret i en knut på huvudet. En vanlig morgonlook som jag brukar sprta. Wohoo.

Är det bara jag som känner den här härliga skadeglädjen man får när ens ex ser ut som en påse jordnötter? Kanske, det kan ju vara jag som är eeevil, men whatever. Såg hur som helst mitt ex när jag skrev högskoleprovet i lördags, och jesus. Han hade rätt långt hår när vi gick skilda vägar, och det hade han klippt nu. Men inte luggen. Den gick fortfarande till hakan och säkert mer, så resultatet blev klara elviskomplex, helt utan samma finess. Jag kom intetont anande vandrande genom korridoren på väg mot cafeterian för min andra brownie för dagen, men jag fick slänga mig in bakom en pelare för ett kort skrattanfall innan jag och mitt stoneface fortsatte. Kluckade sedan förnöjt hela dagen vid tanken.

Insåg sen att jag får ju skämmas ändå, för jag har ju faktiskt varit tillsammans med sagda påse jordnötter. Skyller på ungdomligt oförstånd. För att gottgöra det hela tänkte jag lägra någon riktigt het typ, vart jag nu ska hitta en sån i Gävle. Kan bli ett intressant projekt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha. nej du är inte ensam...

2008-04-07 @ 23:16:15
URL: http://www.majmelajd.blogg.se
Postat av: Tove

Åh, du är gullig du!

Det är bara kul att göra något som man brinner för!
Hur gick högskoleprovet? Var det svårt?

Själv skulle det gått uselt för jag har glömmt en massa ord och matte och gud vet vad efter att ha slutat skolan...!

BTW, Har du läst The Kite Runner? eller Flyga drake? Om inte så gör det, den är superbra!!!

Kramar i massor!

2008-04-08 @ 20:23:14
URL: http://toove88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback