Körslaget

Drömde konstigt dröm inatt igen, ju tröttare jag är desto mer skruvat blir det. Drömde denna gång att jag ledde en av de där körerna i körslaget. Givetvis, som alltid i drömmar, så såg ju inte själva tillställningen ut som på tv, utan vi var typ i en kyrka. Och när det var min tur och jag gick upp för att räkna in min kör, då insåg jag att jag ju inte hade en aning om vad min kör skulle sjunga. Så jag räknade in dem på chans och jovisst, DE kunde ju sången iaf. För övrigt ingen låt jag nånsin hört förr, men det funkade ändå, jag mimade lite snyggt till. Drömde vidare att jag googlade mig själv efterspom jag ju var kändis nu då, och blev djupt besviken när det inte blev en enda träff på mitt namn. Bittert. Vaknade precis innan jag lyckats lista ut vilken nästa sång skulle vara.


Kommentarer
Postat av: hugen

hihi. udda, men jag antar att du kikat på programmet iaf :P

tack för glassen!

2008-04-21 @ 22:57:12
URL: http://hugen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback