Slapstick

Jag borde nog göra karriär som komedienne. Jeeesus, min kassakö måste ha trott att jag gick på något olagligt idag.

Jag hade tagit emot betalningen av min kund och tryckt på "Betalning mottagen". Men jag som är så förbaskat fumlig tappade ju givetvis ett mynt, så jag böjer mig ned för att ta upp det. Vad händer? Tja, i samma ögonblick som jag böjer mig ned öppnas förstås kassalådan, som jag tryckt igång, så den träffade mig mitt i pannan i hundranitti knyck. (Vi har bra sprutt på våra kassalådor...) Jag for som en vante och försvann bakom disken. Yay. Sen var det bara att räta upp sig, slänga tillbaka håret som hängde framför ögonen på mig och försöka ge växeln tillbaka med i alla fall liiite värdighet. Behöver jag säga att det inte gick helt planenligt?

Ååh, och sånglektionen var helt otroligt jätterolig. Och Emma slapp Aladdin. Vi sjunger Skönheten och Odjuret istället, haha. Lovade att hon får välja nästa låt, hehe. Mindre kul var när läraren satte oss framför en spegel så vi fick se oss själva när vi sjöng. Gud, pinsamt...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Awww =/ Men du förser i alla fall kunden med förstklassig service, underhållningen till maten inkluderad och allt...

2007-09-19 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback