Fnörvel

Gudars skymning så förkyld jag blev. Fy fan. Var lite krasslig i halsen igår men jag tänkte att det kommer ju gå över, ingen fara på taket. I helvete heller. Vaknade imorse och det kändes som om nån hällt lim i halsen på mig. Kunde inte andas. Fick börja dagen med att släpa mig in på toa och hosta och harkla upp proppen. Den var inte vacker. Ska inte gå in på närmare detaljer där nej. Förutom det är jag het som en smältugn och hostar så väggarna skakar runt mig. Jag vågade mig på en snabb titt i spegeln också. Jag och flickan i "The Ring" har hemskt mycket gemensamt. Jag borde inte ens sitta här, gör det bara för att pappa tvingade mig att skicka iväg ett par mail.  Nej nu får ni ursäkta, jag ska konsumera en rulle hushållspapper till här...

Kommentarer
Postat av: Tove

Får väl ta och proppa i mig lax nu då, det lär man väll inte hitta där borta! Toppen då kan vi snora och nysa tillsammans! Kunderna tittar lite snett på mig när jag sitter och snörvlar, undra varför?!
Kramisar!

2007-09-06 @ 13:11:43
Postat av: Ylva

Aaaaaww. Du lät inte så helt strålande heller, faktiskt =/ Stackars Maithai.

2007-09-06 @ 13:19:36
URL: http://witherwings.webblogg.se
Postat av: jösse

buu för att vara förkyld.

2007-09-07 @ 13:34:56
URL: http://bajen12.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback