Det snurrar friskt här.

Jag är så trött. Jag tycks bli det så fort jag jobbar. Igår lyckades jag till och med glömma bort att jag hade bestämt att jag skulle träffa mina Emmor på IKEA. Telefonen dog för mig och ju fler timmar jag jobbade desto längre bort i mitt medvetande flöt det. Jag var till och med övertygad om att det skulle vara imorgon, alltså tisdag. Så när jag kom hem idag klockan ett och satte telefonen på laddning blippade den till och så hade jag plötsligt fått 11 nya sms. De hade ju givetvis väntat på mig där. Aldrig nånsin har det hänt att jag glömt bort mina kompisar. Fan ta mig.

Kommentarer
Postat av: jösse

äsch fisen. om jag lät grinig var det för att jag hade tjafsat med mamma. men jag blev faktiskt orolig.

2007-11-05 @ 14:05:43
Postat av: Emma

ja orolig blev man, visste ju inte vad som hänt! tur att du är okej iaf...

2007-11-05 @ 16:03:59
URL: http://emmis888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback