Glää.

Nej, jag vill inte ha latinprov. Nejtack, jag vill för guds skull inte skriva två sidor psykologi om varför könen är olika biologiskt sett. Oh nej, jag klarar mig utmärkt utan spanskaprov, jag kan inte skilja på preteritum och imperfekt än.  Nej för all del, ingen högskoledag i Uppsala tack, jag klarar mig utmärkt ändå, faktiskt. Har annat för mig. Och jag vill inte städa rummet. Nej, inte dammsuga källaren heller. Jag klarar mig fint ändå, tack så mycket.

Vad jag vill göra?

Sova. Ägna ett oförsvarbart antal timmar till att sminka mig och sedan spegla mig. (En narcissist gillar sånt, tro mig.) Och så vill jag prova mina nya skor. Jag vet att jag är ytlig, men fan, nu är jag trött på livet här.

Men det var skoj värre att vara hos Ylva, rena terapin. Ska nog bosätta mig där, långt bort från högar med tvätt och papper med läxor.

Annars så kan jag nöja mig med att bli tre år igen och leka i sandlådan, det var tider det. Ahh, vilka minnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback