Las Antillas

Ja hörrni flickor, ni vet ju att önskas det semester har jag ett hus. Okej, min mamma har ett hus, men det blir mitt när hon trillar av pinn om en 30-40 år, så det är relativt.

Det där huset är ju liksom rätt så ledigt året om, så närhelst ni behagar åka då. Tyvärr måste vi ha med mor, för byn ligger lite, öh, avsides. Men vi kan dumpa henne hos valfri granne, hon kommer inte vara i vägen. Det ska iaf vara runt 25 grader varmt i december, låter det lockande? :P

Och det bästa med det här är att på La República Dominicana pratar varenda kotte spanska, så Emma kommer få bra användning av sin paradfras.

Plus att stranden är fullproppad med amerikanska surfarkillar, enligt min mor.

Kommentarer
Postat av: Jösse

Jag följer med om Emma lovar att dra den där underbara frasen. Det kan man inte missa alltså, haha..

2007-08-08 @ 19:45:33
Postat av: Emma

hehe, okej! det kan jag väl göra...bara jag får mina utlovade drinkar efter! ;P

2007-08-08 @ 20:16:54
URL: http://emmis888.blogg.se
Postat av: Tove

Jag kommer ju att tillbinga vintern på den sidan av halvklotet så jag kan ju komma och hälsa på när det passar!
Julafton där borta?! Det vore något det!

2007-08-09 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback