Uhu

Högskoleprov, fyyy fan vad drygt det där provet är egentligen. Vedervärdigt, och så betalar man ändå för det. Knäppt. Så mycket roligare då att sitta hemma hos Emma sen och göra ingenting, och vara såååå nöjd med att man var färdig. Jag och Jösse tvingade på henne balklänningen också, för vi hade inte sett den på, och ååååh den var så FIN! Nu har vi faktiskt nästan exakt sådana klänningar som jag först företställde mig att vi skulle ha, ååh så himla roligt det ska bli!

Lite mindre kul då när jag skulle hem, och upptäckte att jag hade tittat lite slarvigt i tidatbellen. Stackars Jösse fick skjutsa hem mig (Jag använde hundögonen, skäms skäms, usch) och hon hade jätteont i magen och HERREGUD vad jag känner mig som en hemsk människa nu. Parasiterande och vidrig. Måste komma på nåt sätt att gottgöra henne faktiskt, nån som har ett bra förslag? jag tänkte att jag kunde kanske köpa henne en liten present eller nåt, för att visa min uppskattning... Gud vilka kompisar man har egentligen. Jag bor liksom 4,5 MIL från Gävle, tar ju ett tag att köra...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Marabou 200g, funkar väl alltid?

2007-04-06 @ 12:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback