Nedräkningen har startat

Idag, just idag, är det två månader kvar tills vi åker. Brasilien. Urugauy. Argentina. Helt osannolikt. Vi ska vara borta två månader. Jag tror det knappt. Men två sprutor i armen var inte på låtsas. Aj aj aj.

Jag känner mig bildig. Bilderna har jag skamlöst snott på Google.com. Hit ska vi:



Rio de Janeiro



Ilha Grande



Ilha Grande



Iguassu-fallen



Buenos Aires



Buenos Aires

Just Ilha Grande är jag nog lite kär i. Men vi ska till Ipanema beach också, hehe. Jag hade gärna sett Copacabana, men där ska det tydligen vara farligt farligt. Men en liten smygtitt kanske?

Kommentarer
Postat av: jösse

gud vilka vackra bilder

2008-09-15 @ 19:49:25
Postat av: Ylva

Ooooh! Gosh vad avundsjuk jag blev nu. Roooligt. Fiiiint. Iiiih!

2008-09-19 @ 00:42:49
URL: http://witherwings.webblogg.se/
Postat av: hugen

så vi flyger alltså till rio? bra, nu behöver jag inte kolla upp det själv.. jag har seriöst såååån dålig kol.. :S men kul ska det bli =)

2008-09-20 @ 12:54:21
URL: http://hugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback