Min stora kärlek

Benjamin heter han, mannen i mitt liv. 173 cm, 600 kilo. Mörkbrun skönhet. Han är vacker som en tavla, min Benjamin. Vi har varit tillsammans i fyra år nu. Vi har haft våra toppar och dalar, men kärleken är evig och villkorslös. De där stora mörka ögonen får mig att smälta tio dagar i veckan. Idag kliade jag honom under magen en lång stund och han lade hakan mot min rygg och höll fast mig mot kroppen. Det var så mysigt. Sen snusade han mig i nacken och jag pussade honom på näsan. Vi kan hålla på så i all evighet vi två. Fastän han skulle kunna krossa mig på ett ögonblick. Det är det ingen av oss som bryr sig om.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Naaaw:) Vad bra du skriver. Och vad duktigt du har blivit på att uppdatera;)

2008-05-06 @ 08:43:05
URL: http://giraffenLars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback