Shallow gal

Jag börjar misstänka att jag nån gång i framtiden kommer sluta som en av de där Victoria Silvstedt lookalikesen som befolkar världen. Ni vet, med restylane i läpparna, två uppblåsta ballonger på framsidan (silikon kallas det visst) och riktigt kemikaliskt vitt hår. Jag skulle inte gärna vilja, för det är banne mig bara Vickan som kan se snygg ut i den "munderingen", men ibland skrämmer jag mig själv alltså. Som nyss, när jag kom på att jag ville gör en ögonfransförlängning. Ni hör ju själva liksom. "Ögonfransförlängning". Börjar sjunka djupt ned i träsket här. Nu ska vi se ut som en transa på heltid. Men jag tror faktiskt att det skulle kunna bli fint, om man inte gjorde FÖR överdrivet. Plus att med färgade färdigförlängda fransar skulle ju man ju kunna gå ut genom dörren utan att göra något alls åt sig själv. Gud så skönt. 

Men hade en diskussion med en av mina bästaste bästisar (Jo faktiskt, det är du visst Sätra) där, och vi kom fram till att därifrån vore det nog inte långt till knallrosa byxor, magtröja och stringtrosorna ovanför byxlinningen. Det är en thin line där. Kolla in "Nasty Girl" så vet ni ju vad jag menar. Jag som precis kommit över min kärlek till rosa liksom. 

Får nog överlägga med mig själv där. Jag som tänkte sola lite.  

Kommentarer
Postat av: jösse

du med dina ord asså... lösögonfransapplikator är dock min favvo.
men jag lovar att jag kommer hålla dig kvar på jorden jag. det är mitt kall i livet. ingen silvstedt så långt ögat ser.
längesen vi sågs du...

2008-02-08 @ 15:04:23
Postat av: Emma

haha, ja det kan lätt gå för långt men som jösse sa vi ska hålla dig i schack! :)
Tror du inte att rockbrutta skulle passa då?!

2008-02-08 @ 17:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback