Facing fears

Fan i helvete, de kan inte tycka bra om mig på jobbet inte. Jag kom in i godan ro imorse, och det allra första som händer är att de säger åt mig att nu ska stället pyntas, så jag ska blåsa upp ballonger! Paniiik! Vet ni hur himla livrädd jag är för ballonger? Givetvis var det ingen som trodde mig, liksom hallå, varenda unge älskar väl ballonger? Ja det kanske de gör, det ser ju himla mysigt ut, men enligt mig är det där djävulens påfund och borde utplånas. De smäller ju för sjutton! Jag har klena nerver, rår inte för det, fnyft...

Det var dock ingen som lyssnade på mina förskrämda protester, utan jag fick vackert ställa mig vi den där hightech-apparaten de har och blåsa upp 50 himla ballonger. Jag var lika nervös varje gång, buhu. Gud hjälpe mig, men jag lever iaf än. Och ingen small, tack. TACK. Puh. Ny dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: jösse

titta vad jag kommenterar! jag kommenterar! och du, jag klappade fan en HÄST så tyst med dig din fis.

2007-10-27 @ 22:10:33
URL: http://bajen12.blogg.se
Postat av: Emma

bra kämpat malin!

2007-10-29 @ 17:35:09
Postat av: Ylva

Aaaah. Stackars! Du har ju faktiskt fobi.

2007-10-31 @ 00:27:44
URL: http://witherwings.webblogg.se
Postat av: Anonym

Åh Maithai. Stackare. Hur kan de göra så mot dig?

2007-11-10 @ 16:40:32
Postat av: Anonym

Åh Maithai. Stackare. Hur kan de göra så mot dig?

2007-11-10 @ 16:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback