Tom

Jag känner mig så. Lite tom. Jag känner mig glad och nöjd när jag är med mina kompisar (ack, vad jag älskar er) men när jag är själv blir jag dyster. Då kommer det upp saker som jag inte vill kännas vid, eller som jag normalt brukar låtsas att jag inte bryr mig om längre. Mitt hjärta vill mig bara illa, annars skulle det inte bete sig såhär obetänksamt. Eller, mer som impulsivt. Jag tycks alltid vara så. Jag shoppar på impuls, jag gör allt så. ALLT. Och vissa saker i livet borde inte baseras på impulser.  

Förstår inte varför jag fortfarande är fast på det här, men det brukar ju vara så, jag får väl bita ihop och leva med det.


"You must have had a broken heart, to love me the way you do, must have been so torn apart, I can see it when I look at you..."


Kommentarer
Postat av: hugen

tom när man tycker man borde känna sig någorlunda "fylld"? otacksam, så kan jag känna ibland, men de låtsas väl jag då å andra sidan inte om. hoppas de går över, eller åtminstone lättar lite, med tiden. ha tålamod, bättre tider finns oxå :)
puss o kram söting

2007-11-08 @ 22:31:50
URL: http://hugen.blogg.se
Postat av: hugen

mm, "den där" tiden. varför finns den överhuvudtaget?? värdelös. just nu iaf. den kan få komma igen om typ 10 år istället, då kanske (kanske) man, inte vill, men åtminstone kanske behöver. :P uscha hata... synkade är vi oxå..
pusspuss

2007-11-09 @ 15:45:38
URL: http://hugen.blogg.se
Postat av: Tove

Man far val kanna sig tom ibland, det ar kanske bra for da vet man att man ska uppskatta den tiden da man ar "full" istallet. Den tiden da man ar med sina kompisar. Vore vi fulla hela tiden skulle vi ju lixom inte uppskatta det. Dessutom behvoer vi kanske vila oss lite och ha lite tid for reflextion. Det kommer att komma battre tider, fulla tidet. Vanta ut dom bara.

Det kommer nog en dag da du inte gor saker pa impuls. Vanta och se! Talamod! Men visst ar det latta att gora saker pa impuls, for latt. MEn man lar sig skulle jag tro, Man lar sig av sina misstag! Det vander ska du se!

Tycker om dig! Hoppas att det vander for dig snart! Vanta ut det bara!
Massor av kramar och pussar fran andra sidan atlanten till dig!

2007-11-09 @ 17:53:36
Postat av: jösse

men fisen. hoppas du bara hade en dålig dag just då, att det inte är såhär hela tiden. kramar

2007-11-14 @ 15:02:18
URL: http://bajen12.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback