Va faan...

Alltså, har lagt upp två bilder nu, men har fortfarande ingen aning om hur man sen kan se dem från bloggen. Ack, den som ändå var  teknisk...


Och jag har äntligen, finally, enfin, upptäckt att jag är sjukt dryg via sms. Jag kan bara inte ge mig, jag trackar alltså folk med sms. Så går det när man skaffar obegränsat för 99/månaden...  Ett riktigt jävla pain in the ass är jag, och nu lyckades jag ju givetvis skrämma bort en alldeles vettig kille med den här ofelbara metoden. En till, kanske ska tilläggas. Jag beter mig ungefär likadant som om jag skulle sätta mig bredvid honom och sen ägna en vecka åt att peta honom på axeln. ("Du.Du.Du.Duuuu..Du.Du.... Duuu. Du, hallå? Duuu, du, dudududu...?") Undra på att grabben flyr snabbt som attan, det skulle ju till och med jag göra, och då är jag ändå den enda jag känner som blir såhär.  Har lovat mig själv att jag aldrig nånsin mer ska ta en killes mobilnummer, men det kommer ju gå åt pipan, så jag får väl utbildas i sms-etikett istället. Återkommer om det här, det är värt att fixas tror jag...

Ska man jämföra så är det nog så att normala människor gör som följer: Om man tänker sig att man håller en liten fågelunge i händerna, och den är då relationen, så kan alla andra människor hålla lagom hårt så att den inte flyger iväg, och klappa på den, mata den och hålla den vid liv. Det kan inte jag. Jag håller för hårt, jag klämmer och klämmer och matar alldeles för mycket, och till slut säger det splatt, och fågelungen är död. Ihjälklämd.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Tihi Malin, det är bara att trycka på den lilla bilden på verktygsraden när du skriver inlägget, då kan du ladda upp bilder och posta, eller så trycker du på arkiv, så kommer du till de två du har. Och din unika sms-etikett är charmig. Puss.

2007-03-10 @ 14:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback