Ja gud ja.

Hej där!

Tänkte väl börja med att presentera mig lite, känner mig väldigt duktig här som startat upp en blogg fem år efter alla andra, men vadå, bättre sent än aldrig, haha.

Namn: Malin

Bor: Storvik, det ligger i Norrland, utanför Gävle. Vi är mastiga 2400 invånare, alla känner alla, noll privatliv.

Vill: Ha ett liv, eller bara fritid om det kan ordnas. Mitt liv just nu är indelat ungefär som följer: 60% skola, 20% hästarna, 10% pojkvän och 10% vänner. Notera att tid för läxläsning inte får rum, det får jag göra på håltimmar och tågresor.  Vid datorn sitter jag på pojkvännens och vännernas tider, för msn ingår som umgänge sett ur min synvinkel. Dåligt, jag vet. Gör det bättre själv då!

Gillar: Att umgås med mina vänner, de är så mysiga. Förlorade Ylva till Bollnäs men vi har ett distansförhållande, haha. Tackar Gud för Msn och mobiltelefoner. Min pojkvän får också en hel del uppmärksamhet. Jag läser betydligt mer än jag borde, jag har ju skola att tänka på egentligen men jag kan ändå, kan vi säga. Jag gillar musik, har en osund förkärlek för alla former av krämiga ballader  med ogenerade tonartshöjningar på slutet, lyssnar på Svansjön utan att skämmas, handlar kläder helt utan hämningar, går det att köpa samlar jag på det. Min plånbok borde ha kodlås. Skor har jag också ett pinsamt antal, men jag försvarar mig med att jag använder ju alla... Tycker även om att läsa dåliga fanfics, eller ännu hellre bra sådana, mest HP men LotR funkar det med. Sen blir jag inspirerad och skriver egna, gärna med överperfekta Mary-Sues baserade på mig själv.

Dissar: Linda Rosing, eller bara pantade brudar i allmänhet. Jösses så arg jag blir.

Det var väl egentligen allt såhär långt, nu ska jag återgå till min nya Westlifeskiva, måste öva på tonartshöjningen där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback