Mjäkig.

Ja jag har ju ingen egen vilja så jag gör väl denna också: :)

Skriv ditt namn med lillfingret: Malin
Skriv ditt namn med armbågen: Malin

Skriv ditt namn med pannan: Mjqaolk8ihj (Ja, jo, M:et är ju rätt där, och "a", "l" och "i". Öh, och, hrm, lite extra saker...)
Skriv ditt namn med foten: malinm
Skriv ditt namn med näsan: Malin
Skriv ditt namn med örat: ,.0ki nj (Precis rätt.)
Skriv ditt namn med munnen: malin

Gud vad jag kan.

Och tja Jösse, du vet väl vad du ska göra antar jag, hehehe.... :)


 







Kommentarer
Postat av: jösse

nejdå, du syns typ inte på korten. och jag har tagit bort alla för de var ändå så dåliga så det är lugnt... och om jag gör det där så lär det väl se ut ungefär som när emma gjorde det så jag orkar inte. tjo.

2007-12-16 @ 13:25:14
Postat av: hugen

måste vara nåt typ av vägarbetstält. det har stått där ett tag nu ju. hm, lite skumt är dte iaf.

2007-12-16 @ 21:10:35
URL: http://hugen.blogg.se
Postat av: Emma

jo det gör ju satans ont nu alltså och en special behandling skulle vara bra men jag vet inte om det finns nån...får nog kolla upp det! ses imorn!

2007-12-21 @ 16:14:11
URL: http://emmis888.blogg.se
Postat av: jösse

hum... ja, men jag är kanske kvar i min "silverochglitter"-fas jag... hehe

2007-12-21 @ 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback