Men alltså...

Jag får psykbryt! Verkligen! Varenda jäkel som kommer och ska prova hästen sitter ju och sliter honom i munnen, va faaan liksom... Ska det vara så svårt att bara lyssna på vad jag säger? Tydligen... Gaah, släpper det nu...

Ooh, har handlat mer kläder (för jag behöver ju, host, alltid nya kläder, jag har ju så lite, inget att ta på mig, eller hur...) Jag var på stan med Emma och Jösse, agerade smakråd, bådå två inhandlade vita sneakers (jag tyckte att Emma skulle ta de med guld på, de var flashigast i mitt tycke. Tack gud att Jösse höll med mig...). Handla sneakers är verkligen inte min tepåse, för jag har dem aldrig på mig Jag knallar oförtrutet runt i min höga klackar eller ballerinor, och ger blanka fan i om det är minusgrader, haha... Har även gått från jeans och t-shirt fällan något, har nu ett antal klänningar i min garder...förlåt, plural där, min garderober, och så fort man inte riskerar frostskador har jag dem på mig.

Hur som helst, kände att jag gled ifrån ämnet där kanske, så köpte jag en svart hatt på Åhlens, som ja nu bara behöver en matchande bikini till, (hrm ja...)  och sen skulle Emma och Jösse åka iväg på diverse ärenden så jag kallade in Ylva, världens bästa shoppingpartner, och sen länsade vi H&M. Jag köpte en lila klänning som var söt som en sockerbit och sen syndade jag och köpte en vit klänning från M by Madonna, fastän jag svurit att låta bli, jag gillar inte Madonna, men klänningen satt som ett smäck så jag ska bara hitta en lämplig undanflykt så är jag i hamn... Nu behöver jag bara ett par skor som passar till, och gärna ett par svarta peeptoes också, för det har jag listat ut att det borde passa till merparten av mina kläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback