Veligt

Ja, nu är det pyssel på gång igen här. Mina kära häst ska få ett nytt kürprogram. Matte råkade ju växa upp lite så juniorprogrammet håller inte längre. Men det är lättare sagt än gjort det här måste jag säga. Förutom att jag ska sätta ihop ett program som passar så ska det vara tekniskt avancerat också. Man får nämligen extrapoäng för "kalkylerad risk" samt "koreografi - användande av banan". Jomen visst, säg det till min häst som bara gör piruetter när han känner för det...

Inte för att det där med programmet är det allra svåraste, för man måste välja musik till också. Man ska gärna ha ett tema, det ger mer poäng på punkten "val av musik". Så nu måste jag bestämma mig för vad jag ska ha. jag skulle gärna rida till Pirates, men det är inte säkert att det passar... Måste hästkraken gå i tre olika takter? Och så det där med att sätta ihop musiken utan hack när man byter låt... Jeez. Runt 8000-12000 går ett professionellt program på. Vi får väl se med den saken liksom.

Sååå, är det nån som känner någon som kan mixa ihop musik? Eller har bra förslag på tema för den delen... 

Kommentarer
Postat av: jösse

min röst ligger ju på pirates... jag kan klä ut mig till sparrow och stå på läktaren och heja på dig, haha. det är säkert inte alls distraherande eller så.

2008-01-19 @ 13:44:05
URL: http://bajen12.blogg.se
Postat av: fine

nog för att jag aldrig förstått mig på er dressyrnissar men jag tror inte att jag någonsin har blivit så förvånad som när jag läste "användning av banan"
På vilket sätt inkluderar man denna frukt i ett program tänkte jag förbryllat. Time to sleep, helt klart! Lycka till though. =)

2008-01-20 @ 22:26:09
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: Ms. H

haha , ja det var alltså inte bara jag som tänkte på en frukt...

2008-01-21 @ 11:13:43
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se
Postat av: hugen

hehe, mja jag tänkte iaf inte på en frukt, men lite konfunderade kan man ju faktiskt bli.. ska man typ lägga en minivolt i ena hörnet då så att dom ser att man uppmärksammat precis hela banan? eller? hahaha

aah, jag såg att donken sökte oxå. men jag har nog av jobb just. kanske till sommaren ist. tack ändå:)

pusshejj
och lycka till med programmet. (Pirates helt klart! jag står bredvid jösse som gubben med vitt skägg ner över bröstet och ölmage :P)

2008-01-23 @ 20:00:20
URL: http://hugen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback