Morgontrött

Jag tar mig verkligen inte upp på morgnarna alltså... Ställde klockan på åtta igår för jag tänkte vara duktig, men näe...tog mig upp nio och duschade, sen intalade jag mig själv att jag var tvungen att "låta håret torka" vilket jag gjorde sovandes i min säng, tog mig upp igen elva. Och då tyckte jag ändå att jag var duktig. Buu för Malin. Jag smider planer också. Jesus. Men jag har ju lovat. Gaah. Och så har jag en att göra lista som är typ tre mil lång, men den låtsas jag inte se. För ansträngande. Det är bara icke-skojiga saker på den, om jobb, matte, annat viktigt etc etc och jag är ganska slö just nu så... Nej.

Kommentarer
Postat av: hugen

hehe, känner igen listan där.. såå tråkigt. typ: ring om det, ring om datt, städa, matte:( stuntar i det ett
tag till..
händer det nåt kul i helgen då?
puss & kram

2008-01-11 @ 20:53:02
URL: http://hugen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback