Nitton

Japp, nu är man lite äldre igen då, det tar aldrig slut, haha. Sitter här ensam i vårt hus, för verkligen alla är på jobbet eller i skolan. Men det är luuuugnt, för på fredag tänkte jag ha mitt partaj, moahaha. Ska bli intressant att se alla utklädda till sjuttiotalsbruttor, tihi. Ska nog se till att bjuda in lite mer männsikor, det kan bli roligt det... Ylva har jag till exempel inte skickat iväg nån inbjudan till än. (Du är bjuden Ylva! Temat är flowerpower!)

Nu måste jag bara googla hela flowerpowergrejen så jag vet vad jag gett mig in på...

Kommentarer
Postat av: Tove

Ja må hon leva,
ja må hon leva.
ja må hon leva uti hundrade år!
Ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva uti hundrade år
Och när du har levat,
och när du har levat,
och när du har levat uti hundrade år,
ja då ska du skjutas,
ja då ska du skjutas,
ja då ska du skjutas på en skottkärra fram.
Grattis igen!

2007-09-17 @ 18:58:08
Postat av: hugen

GRATTIS GRATTIS!!
så det är alltså flowerpower á la 70-tal som gäller?? för nu utgår jag från att jag är bjuden :P haha. ska se till o komma så fort som möjligt :)
pusshejj

2007-09-17 @ 22:51:13
URL: http://hugen.blogg.se
Postat av: Ylva

Yippies for the Hippies!

2007-09-19 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback