Do-re-mi...

Hehe, japp, sånglektioner varje tisdag nudå, jeeez vad skoj! jag och Emma ska fila på skalorna tills det är rent som... öh, ja, så rent det nu kan bli, haha. Vi var ju på introduktion för  någon vecka sen (var det bara en vecka?) och, hrm, fan vad rostig man var. Sångpresentation hade vi också. JÄTTEskoj verkligen att börja med att sjunga "solo". Njet. Blev lite roligare sen när vi sjöng kanon och hade oss, haha. Sen använde jag min övertalningsförmåga på Emma stackarn, så nu ska hon få sjunga musikal och disney, hihihihi. Jag är så nöjd, så nöjd. Tror att Emma ska få välja sångerna i fortsättningen, jag bara känner på mig (kvinnlig intuition) att hon inte känner för att sjunga Aladdin etc i två terminer...  Lustig grej det där med magkänsla alltså...

Och klassåterträff också, faan att inte Patrik kom. Pffth, vadå umgås med flickvännen? Va? Va? Va?

Och jag och Jösse bjöd in oss till Emma sen också. Den är inte gjord för att hålla sig vaken i den där soffan.

Sen var jag så vänlig att jag bjöd in mig själv till Jösse också, haha. Undrar om hon sov något vidare bra efter mina utläggningar där, haha. Det var stränder, flygplanscockpitar och omklädningsduschar om vartannat. Fast jag tror att jag fick stå för pilotuniform/flygvärdinna. Hon tar medelhavsstränderna, vänligt av henne.


Kommentarer
Postat av: Emma

dålig stil av patrik där...precis umgås med flickvännen, dumheter! hihi, jag gillar den idén att jag får välja, då kommer det som sagt inte bli aladdin hela tiden men kanske nån gång, man vet aldrig! ;P

2007-09-16 @ 13:56:48
Postat av: jösse

ja, okej, det var väl liiite trevligt då. och inte medelhavet tack. vi har ju pratat om det där. vi skulle ta oss betydligt längre bort än europa tycker jag. buu för europa. :)

2007-09-16 @ 13:57:54
URL: http://bajen12.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback