Challenge

Jag hittade den här på, tja, typ alla andras bloggar...

Vad såg du på tv sist? Manchester United -  Birmingham
Vems blogg läste du sist? Emmas
Vad åt du sist? En bit mars, men ska vi prata mat var det tacos hos Jösse.
Vem pratade du med sist? Pappa, det var mindre trevligt. Emma och Jösse om man kan räkna msn.
Vem ringde du sist? Pappa
Vem messade du sist? Jösse
Vad läste du sist "bok"? Tre önskningar, lånad av Emma. Den var bra!
Vem pussade du sist? Nicklas
Vem kramade du sist? Jösse
Vem bjöd du senast på något? Öh, Jösse fick ett bett av min korv?
Vad köpte du sist? En påse miniMars på kredit.image13


  Kopiera frågorna och fyll i dem själv, om nu har lust och vågar!?


Kommentarer
Postat av: jösse

du ligger och sover i mitt rum och jag sitter vid datorn och skriver, haha. din lilla fis.

2007-10-01 @ 10:42:10
URL: http://bajen12.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback