Äsch.

Shit, vad jag är off här alltså. Nog händer det väl grejer runt mig men inget som jag får nedskrivet här, sucksucksuck.

Men nu är det snart dags för oktober, och med det en hejdundrans massa lediga dagar. Ojoj vad jag ska klistra på alla jag känner då, det kommer bli tillräckligt mycket umgänge för hela året det. Hrm, jag undrar jag vad Jösse kommer tycka om den idén, hrm...

Lite låg just nu, jag vet inte om matteporvet gick sådär lysande direkt, men det återstår att se. Jeez, jag vill inte ha g, jag får ALDRIG g:n... Det är under min värdighet.


Kommentarer
Postat av: jösse

du kan ju alltid släpa mig hem till dig? då blir det väl bra? då slipper vi väcka folk i onödan menar jag, om dom fan ändå inte ska komma ihåg skiten. och jag tror nog att provet gick bättre än du tror ska du se. och det är inga fel på g:n, speciellt inte i bild om jag får säga det själv, hrm. hejdå fisen

2007-09-25 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback