"Something worth living for"

Jeez, läste nyss Hugs blogg, och blev underligt känslosam. Alla dumma småbekymmer som man normalt brukar dras med bara försvann för ett litet tag, och så insåg jag, gråtmild som vanligt, att oavsett vad, så har jag ju er. Ni vet ju vilka ni är, hoppas jag, och jag insåg hur otroligt mycket det betyder för mig att jag har er. Och jag kände att jag skulle kunna offra vad som helst för vem som helst av er, även om det kanske inte kan verka så alla gånger. Jag vet att jag är bortskämd och självisk ibland, men det gör inte att jag bryr mig mindre om er. Ni betyder allt för mig.

Kärlek raringar. Jag har stunder som den här ibland.

Kommentarer
Postat av: jösse

ja, lite tomt är det allt här nu. gud vad fånig jag är.
du är nog den bästa fisen i världen tror jag. ska kolla den saken närmare, haha. puss på dig.

2007-10-14 @ 22:33:09
Postat av: Emma

jadu, det tycker jag att du ska göra, jag kan gärna följa med dig! ;P ja, jag är oerhört glad att jag har er... Godnatt!

2007-10-15 @ 23:57:25
URL: http://emmis888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback