Pömsig

Jag är bara så trött. Trött och sur och putt och grinig och...you name it liksom. Irriterad på allt, jag skulle plugga matte på komvux och höll på att skrika mig fördärvad när två högljudda damer satt och babblade i "mitt" rum som faktiskt skulle vara ett "tyst" studierum. Jag bara gissar på att det kan vara för att jag fick jobba stängning igår och det går inte några bussar efter elva på vardagar, upptäckte jag. (Inte ett ord Jösse, inte ett ord) Så pappa fick hämta mig, jag var inte hemma förrän två, och så fick jag ändå gå upp tidigt för den där himla matten. Bara påminn mig om att aldrig mer jobba stängning i city, jag hatar det! (De ringde igen nyss, tur att jag inte kan jobba stängning vardagar då...)

Jag vill bara sova. Jag har sagt det förr, man har inga bekymmer medan man sover.

Kommentarer
Postat av: jösse

okej. jag säger inte ett ord. även om det rycker i fingrarna.

2007-10-18 @ 13:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback