Übermys

Rolig start på veckan har jag haft. Började med att bjuda in mig själv till Jösse, det, hrm, händer ju aldrig. Hon skulle dock titta på Arsenal så jag förpassades till vardagsrummet som sällskap åt hennes övriga familj. Jag ingår där tydligen. Jag hade helt fantastiskt fin utsikt, måste jag be att få säga. Om nån skulle fråga mig vad som hände på fotbollsgalan skulle jag dock inte kunna ge några vidare detaljerade redovisningar... Men Kattis Ahlström hade lite problem med hyllan, det såg jag iaf, för då var inte hela familjen närvarande. Sen åkta jag in till stan igår för sånglektionen, jag och Emma sjöng alla stämmor på en gång på "Julen är här", Jenny blev bara lite lite trött på oss. Släpade sedan hem Emma den lilla raringen till mig, med Jösse på släp i Gullan, där de "fixade" håret på mig. Det resulterade i att jag fick gå och lägga mig i två höga tofsar, den ena var flätad i tre flätor och den andra hoptvinnad. Ack så söt jag var på morgonen sen. Vaknade för övrigt och upptäckte att jag hade typ 105 av sängens 120 cm för mig själv, medan Jösse hängde sig fast på de övriga 15. Jag tyckte ju iaf att det var mysigt.


Kommentarer
Postat av: Emma

jo verkligen jätte fin, haha eller inte liksom!
gillar du din "diamantring" då?! ;P
Om jag inte har ngt annat för mig nästa helg så skulle det vara roligt, men det är inte du som ska hoppa, eller?! Godnatt!! puss å kram

2007-11-15 @ 23:33:52
URL: http://emmis888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback