Höhö

Alltså, vem är det som utmanar Emma hela tiden? Va? Va? Va? Det blir mycket jobb för oss andra här, haha.

Men alltså, jag är ju inte sämre än att jag antar utmaningen.

Sju sanningar om mig:

1. Jag är extremt svartsjukt lagd. EXTREMT. På nivån skickar trehundra sms om dagen av typen'vart är du och vad gör du och vem är du med?' inte bara till eventuella pojkvänner utan också till mina vänner.

2. Jag lider av ganska ordentlig PMS. Jag blir inte sur på det sättet, men jag får humörsvängningar som inte är att leka med.

3. Jag är själv övertygad om att jag har någon form av narcissistisk personlighetssörning, eftersom jag älskar mig själv så mycket. Eller så är jag bara egenkär.

4. Jag har en på gränsen till osund kärlek till Westlife och i princip alla andra sliskiga pojkband som existerar. Och soloartister som Shayne Ward. Är det smäktande gillar jag det.

5. Jag är en obotlig romantiker och har redan planerat exakt hur jag vill ha mitt bröllop. There will be some Westlife involved... Okej, egentligen har jag valt vem jag tänkte ha med mig framme vid altaret också, men som jag brukar säga, "han vet bara inte om det än..."

6. Jag hamnar på en femårings mentala nivå om man lämpar av mig inne på exempelvis Toy's R Us. Då blir mitt största mål i livet att börja samla barbiedockor. Hamleys är min himmel på jorden.

7. Jag lystrar i princip till ordet "choklad".

Jag utmanar Jösse, Hug, Tove och Ylva.

Kommentarer
Postat av: hugen

hahaha
det där var kul :D:P

2007-11-16 @ 16:15:32
URL: http://hugen.blogg.se
Postat av: hugen

Jo föresten, när var hur är tävlingen då? på ÄRK? de hade ju annars varit lämpligt :P kramar på dig

2007-11-16 @ 16:16:50
URL: http://hugen.blogg.se
Postat av: Emma

okej, man var ju tvungen att fråga, du hade kanske utvecklat ett utökat intresse för hoppning?! :P Du vet att du inte behöver anta utmaningen om det blir jobbigt!? haha...bara så att du vet!! kram

2007-11-16 @ 18:06:45
URL: http://emmis888.blogg.se
Postat av: jösse

hum. jag kommer inte göra den hära grejen, det jag skulle skriva i såna fall visste ni ju redan om... faktiskt. kram

2007-11-17 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback