Egoboost

Kom hem från jobbet, sur som härsken ättika, och bestämde mig för att nu var jag banne mig värd lite lyx. Så jag tappade upp ett varmt bad med skum i och sen låg jag ogenerat i badet en dryg timme. Läste bok, tvättade håret och rakade benen i godan ro. Kom upp ur badet len och fin som en... nej inte babyrumpa, de är röda och nariga, len och fin som en Fernandokind var jag. Kände mig härligt lyxig när jag smorde in mig i min väldoftande bodylotion. (Armani She, om man får skylta lite.) Så ni sitter jag här i i fluffig rosa morgonrock, men sur är jag fortfarande. Hade saker som jag ville göra idag men det blev inte så. Bu.

Ska se om det hjälper med Westlife idag också.

Kommentarer
Postat av: jösse

kan ättika bli härsken? bara undrar... och det blir inte alltid som man tänkt sig, har jag märkt. kram

2007-11-25 @ 18:21:39
URL: http://bajen12.blogg.se
Postat av: hugen

det är min favorit-skäma-bort-sig-själv-kur oxå. såå härligt, synd att det inte hjälpte bättre då. men man känner ju sig fin iaf!
jag har en riktig utmaning till dig eftersom du hävdar att du inte har någon vidare koordination (inte jag heller, och det har funkat.. iaf hyfsat..), en rolig utmaning som innefattar rörelser :P ska berätta mer sen..
pusshej!

2007-11-25 @ 22:03:34
URL: http://hugen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback