Hehe...he...hehe

Shit, jag är ju klar med skolan nu. Men... men... vad ska jag göra nu då? Jag vill inte! Nej, jag vill inte. Jag ska bli liten igen jag. Från och med nu ska jag börja räkna åldern baklänges. Utmärkt idé, jag fyller alltså 17 i höst då. Skitbra, då har vi löst det med.

Och ikvä... förlåt, INATT, så ska jag på Pirates också. Yaaay, den har vi väntat på. Orlando i skitiga kläder, långt hår och bockskägg, med mesig uppsyn, kan det bli bättre? Hehe, javisst kan det, men det kräver en tripp till Madrid så jag håller till godo med detta så länge.

Shit vad mycket smisk Atléti åkte på alltså. Men jag tänker inte säga att Barca borde ha spö, för nä, vår backlinje och vår målvakt hade inte riktigt alla hästar i stallet där. Mittbackarna KROCKADE. Applåder, verkligen JÄTTEBRA där!  Och vad Pichu sysslade med har jag ingen aning, om, men han var då inte där han borde ha varit iaf... (hint: om försvararen skjuter till höger är det aldrig en bra idé att kasta sig åt vänster, EFTER att skottet gått...)

Men nu får ni ursäkta, jag måste sortera mina kläder och putsa lite på guldskorna...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Weeey, snart ^_^

2007-05-22 @ 19:38:07
Postat av: hugen

hihi. ja ni åkte på ordentligt med smisk där :P men ikväll asså, orlando!! ååh, man kan ju bli *** bara av att se på karln! :P de enda som är bättre för dig är väl lite smisk där nere i madrid va!? ;);) hhihi, ses inatt :D

2007-05-22 @ 20:03:29
Postat av: Emelie Danielsson

"Shit, jag är ju klar med skolan nu. Men... men... vad ska jag göra nu då? Jag vill inte! Nej, jag vill inte. Jag ska bli liten igen jag. Från och med nu ska jag börja räkna åldern baklänges. Utmärkt idé, jag fyller alltså 17 i höst då. Skitbra, då har vi löst det med."
Haha, skitskön ide! Tror ja gör så jag med. Ha d bra!

2007-06-09 @ 18:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback