Så less

Jag blir så less. Varför ska du göra såhär? Jag vill inte hata dig men du gör det så svårt för mig att låta bli. Det var meningen att jag skulle ha gått vidare nu, men jag kan bara inte. Jag kan bara inte, och det stör mig något enormt. Jag vill inte känna såhär så fort jag ser dig, jag vill att allt ska vara som det en gång var. Och det rör mig inte i  ryggen vilket, antingen som det var innan du kom eller innan du gjorde som du gjorde. Jag vill bara inte ha det som det är nu. Har du minsta aning om hur det känns? Jag tror inte det. Det gör ont, ont ända in i märgen.  Fösvinn ur mitt liv är du snäll, för jag orkar inte mer...

Told my heart I didn't want you but I lied...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback