Margaritas ante porcos

Jag har fått för mig att ingen läser det här skräpet, är det sant? (Alla som läser, lämna en kommentar ögonaböj och beröm mig, jag får mindervärdeskomplex.!)

Jag har faktiskt haft ett ovanligt socialt liv de senaste dagarna, hör och häpna. Annars så brukar ju mina mest intima relationer vara med Benjamin, min häst. Eller Gustav, katten. Eller i mina mest asociala stunder, Rutger. Som är min dator. Jesus, det är illa alltså. Men en dressyrhäst tar en hel del tid, faktiskt. Nu ska inte jag tråka ut min klena beundrarskara med en massa detaljer om hur man tränar en dressyrhäst, men, som sagt, tid tar det.

Men de senaste dagarna har jag umgåtts med praktiskt talat alla jag känner, utom Hug. Hug har nämligen skaffat pojkvän, och det vet vi ju vad som händer när folk skaffar pojkvän? Precis, man ser inte röken av dem, haha.

Bäst måste ju ha varit när jag och Emma dök upp oanmälda hos Jösse: "Nu är vi här!" (Insert broad smile here)

Jösse, vi måste se till att gänget kan komma till den där stugan alltså...

Just ja, jag måste få tag i den där operadamen så att jag kan börja ta lektioner också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen som läser? Åjo, det är mycket underhållande ska du veta :) Hoppas att glassen smakade!

2007-07-18 @ 09:13:58
URL: http://toove88.blogg.se
Postat av: Ylva

Whaaat? Jag läser ju hela tiden här =P
Hehe, verkar nästan så ibland. Pojkvän? *zooom!* Helt borta.

2007-07-19 @ 19:44:04
Postat av: Emma

tjoho! vi läser visst och det vet du! vi hade ju en deal allihopa, vi ska läsa varandras...då behöver ingen känna sig dum eller så! bra va?! de ska bli kul imorrn, ja det ska det! :D puss

2007-07-19 @ 20:31:26
URL: http://emmis888.blogg.se
Postat av: Hugen

Asså ursäkta mig!! Jag har JOBBAT dom senaste 3,5 veckorna, typ (minst) 8 timmar per dag... Det är nog snarare så att det är där jag varit,, förutom på helgerna då kanske... föresten, om du vill hitta på nåt på e.m. dagarna kommer jag gärna, efter
fyra-fem tiden.. då är jag ledig o mr. pojkvän är ju INTE hemma sååå.. :P hehe
(ps. jo, jag läser oxå... om de inte märktes)

2007-07-26 @ 20:02:12
URL: http://hugen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback