Burp.

Jag har precis satt i mig en rent överjordisk portion Ben & Jerrys-glass. Herrejesus, vad mätt jag blev.
 Hur många har ätit Ben & Jerrys, räck upp en hand?
Ni som har gjort det vet hur gott det är, tihihi. Jag och Ylva köpte två byttor var, sen blandade vi, och gud så gott det blev. Följande smaker inhandlade vi:

Cookie dough: Vaniljglass med klumpar av kakdeg i. Inte vilken kakdeg som helst, utan Chocolate chip cookie-deg. Himmelsk.

Phish food: Chokladglass med marshmallows och chokladfiskar i. Oh Lord.

Fossil Fuel: Vaniljglass med pecannötter, chokladsås, kakbitar och chokladdinosaurier.

Chocolate Fudge Brownie: Chokladglass med kladdiga browniebitar i.

Undra på att man känner sig gödd nu. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback