Hihihi. Lektioner och knäppa lärare.

Religion:

Lärare: "Ja, och enligt hinduismerna ska då alltså livkraften vara sammankopplad med förökningen, och det anses skamligt att inte ha några barn."
Här reser jag mig upp och ska gå på toaletten.
"Ja ursäkta, jag skulle bara gå på..." Innan jag hinner avsluta meningen med "...på toaletten." avbryter läraren mig:
"Jaha, jag trodde du skulle säga att du skulle gå och skaffa barn!"

Aktie och penningmarknad:

Lärare: "Fusklappar är det allra bästa sättet att lära sig saker på!"

Elev sitter och sover på lektionen:
Lärare: "Men Erik hur går det?"
Erik: *vaknar* "Jodå det går bra, har sovit lite dåligt ett tag bara..."
Lärare: "Jaha, sitter du och spelar nätpoker hela nätter eller vad?"
Erik: "Nja, jag ser på tv..."
Lärare: "Jaha, jag tänkte annars att du kanske hade skaffat nån ny tjej, då brukar man också...se ut lite...sådär..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback